Üyelerimizin Yorumları: Rottweiler Dogo Dövüşü

Üyelerimizden bilgilendirici yorum yapan kişilerin yorumlarını bu kategoride yayınlayacağız. İsmail adlı üyemizin yorumu:

dogo-rottweiler-dovusu

Arkadaşlar öncelikle hepinize iigünler diliyorum.yapılan yorumların hemen hepsini okudum.ve köpek dövüşüne inanılmaz antipatim var.bende köpek eğitmeniğim.yüzlerce köpek besledim eğittim.güçsıralaması elbette yapılabilir fakat köpeklerde güçte biyere kadardır.bahçemde yani köpekbaktığım ortamda 3 dogo 1 kangal 1 canario 2 pitbul 4rotweiler 1kunzhaaar 2 alman kurdu olmak üzere toplam13 tane köpe var eğitimiçin bakılan. bir gün dogonun tekizincirinden boşandı rotun birine saldırdı.zeus adlı rot cinsi köpeği yaralamış.dogoyu yanından güç bela ayırdım.çiftliğin korumasını dogo ile yapıyordumoyüzden salıktı.yara alan rotweiller öle hırs yapmışki zincirini koparıp gecenin birvakti dogoyla kapıştılar.gürültüye aşağıya gittimve gördüğüm manzara arkadaşlar dogo kanlariçinde ölmek üzereydi ve sonuçta öldü.rottada yaralar var.hatta ayağıkırık.ama sonuçta istenmeyen bir dövüş.dogo ve rot dövüşü.ölen dogo yaşayan rot.benimki sadece bir anı.herkesin görüşüne saygımvar.

18 responses to “Üyelerimizin Yorumları: Rottweiler Dogo Dövüşü

  1. sakın birdaha böyle hata yapma hayvanlar bize yakın dostlar ve köpekler sadıktır.bu hayvanları dövüş için besleyenler bir gün kesinlikle onların ahını alacaklardır.onlar bizim ayağımız elimiz ve gözümüz.sakın dostum kavga ettirmek için besleme

  2. arkadaşlar kimsenin hevesini kırmak istemem ama dogo(beyaz melek-beyaz ölümün) nun üstüne köpek tanımıyorum.

  3. tek kelime ile süper bir cins köpekler

  4. kangalların soyu tükenmesin yaa ilgililere duyrulur

  5. kangalların soyu tükenmesin ys ilgililere duyrulur gardaş

  6. sizin allah belanızı versin lan kopeklere yazık lan yazık namussuzlar

  7. bakın ben köpek almak istiyorum fakat köpeği olan bi arkadaşıma söylediğim de her gün dışarı çıkartılması gerektiğini söyledi ben ise haftaiçleri ona sadece okuldan geldiğimde vakit ayırabilirim pet shopdaki adama sorduğumda bebek gibi olduğunu yani sadece vakit ayırabileceğimizde dışarı çıkartabileceğimizi ve bize tuvaletini yapması için kokulu bir bez vereceğini bu kokunun köpeği çekeceğini ve oraya tuvaletini yapması gerekeceğinmi anlayacağını söyledi arkadaşım ise hergün birkaç kez dışarı çıkartmak gerektiğini söylüyor hangisi doğru

  8. arkadaşlar herkese slm . şunu unutmayınki rot çok güzel eğitimi kolay bir köpektir.bundan önce bende 97 kg lik bir rot vardı.Ve bir gün onu hiç istemiyerek boğuşa soktum.kafkas çoban köpeği ile ama sonuç şuydu kafkas çoban köpeği ölmüştü.ondan sonra bir daha boğuşa soktum 2 pitbula daldı ama görmeden onların yanına gitmiş.Ve bizim köpektede hasar vardı ama ölmedi pitbullar perişan birşekilde sahibinin kucaklarında öldüler.yani ben benim köpeğimin karşısında duracak köpek tanımam.

  9. iyi ama doberman yok kurt yok av köpeği yok.yani3tane resim koyarsanız sevinirim ve çok iyi derim ben fenerbahçedeki alexim

  10. SAÇMALIK ! Rottweiler’ın Dogo’yu öldürmesi imkansız. Dogo Argentino üzerine çok araştırma yaptım. Zorlanmadan ‘Puma’ boğabilen bir hayvan Rottweiler ile karşılaştırıldığında Rott güçsüz kalıyor. Tabikide Rott.da güçlü bir köpek fakat Dogo Argentino ile baş edemez. Ayrıca senin hikayeni hiç inandırıcı bulmuyorum. Fakat doğru ise Rott. Dogo’ya saldırdığında sanırım Dogo zincirliydi..Bundan 3 sene önce Cane Corso almıştım fakat yaşadığım yerde rahatsızlık yaratınca satmak zorunda kaldım. Cane Corso’da güçlü bir köpektir,araştırmanızı tavsiye ederim..!

  11. benimde 1.kangal var birde dogo arjantin yavruyken aldım 2side kardeş gibi üstüne köpek tanımam

  12. 1 kangal 2 dogo 3 cane corso 4 presa doberman ve rott 5 pit

  13. bendede rot var aynı sekılde kangalı oldurdu ıkısıde beglı ıken zıncırı kırdı bırbırıne gırdı kangal oldu rotun da kulagı ıkıye ayrıldı sadece ama dogoya gelınce olum malınası oldugu bellı bırsey yenılmesının sebebı buyuk ıhtımal baglı olmasıdır

  14. ben bı kopek yetıstırıcısı egıtmenı ve aynı zamanda veterınerım..!
    hayatımı hayvanlara adamıs bi insanım.hangı kopek gucluıse guclu bundan size ne yok rott yok arjentın yok pıtbul.sonucta bu hayvanlar bırakında guclerını sızlerı yanı sahıplerını korumak ıcın kullansınlar bırbırlerını öldürmek ıcın degıl kaldıkı hıc bı kopek dogada bırbırıne saldırmaz onalrında arasında bı hıyerarsı vardır.ınsanlar buna sebep olur..ınsanladır hayvanları saldırganlastıran.sonucta tum hayvanlar Alah tarafından ınsanlara hızmet ıcın yaratıldı.kopegınde dunyaya verişil sebebi insanlara dostluk etmesı koruması ve snsuz sevgı sadakat vermesıdır…ama tabi bazı beyınsızler kendı egolarını tatmın etmek ıcın kullanıyolar bu zavallı hayvancıkları..kım güçlü ise güçlü size ne.Allah her bır türe ayrı bi güç vermıs..ama hadi bakalım kapısın kım kımı boğacak dememiş..! kopeklerden üstün aslan kaplanlar var ona kalırsa.!benım kopegım boğar benım kopegım öldürür diyecegınıze benım kopegım benı korudur veya bı cocugu kurtardı vs gıbı guzel anılarınızı paylasın..bı canlının baska bı canlının hayatına kast etmesınden zevk alan insan zaten Allah tarafından ona bahsedilen İNSAN olma kavramını yitirmiş zavallı bi yaaratıktan baska birsey degildir..bizi hayvanlardan ayıran en buyuk özellikde zaten Yaradan tarafından bize bahsedilen VİCDAN dyuygusu degilmidir? ama tabı bazı yaratıklarda vicdanın zerre kırıntısı bulunmamaktadır..onlar hesap gününde Yaradanın karsısına nası cıkacakalr merak ediyorum.tıpkı o kapıstırdıkları zavallı korunmasız hayvancıklar gibi emınımkı adaletli Yaradan onlarıda o hayvancıklaırn gözleri önünde ligme ligme edecektir..
    ،
    “Hz Peygamberimiz, “Haksız yere bir serçeyi öldürenden Cenab-ı Hak kıyamet gününde hesap soracaktır”[9] buyurmaktadır”

    bir baska ayet der ki ” işte bu sebeptendirki hayvanlara zulum edenlerin üzerlerine gökten korkunc bir azap indirdik..Allah!ın laneti zalimlerin üzerinedir.. “””

  15. ben hangi köpeye karar vereceyime bu şekilde karar verdim.1.herkesin çok met ettiği kangal.evet güçlü ancak baglanmaya gelmiyor.mutlaka ister istemez baglaman lazım.ama kaçıyor.zincir dayanmıyor zaten.ayrıca çok büyük ve hantal.aşırı yemek yiyor.arabaya sığmıyor.hiç bir yere götüremiyorsunuz.bu nedenle kangalı sildim.2.pitbull denilen psikopat yaratık.tam bir facia..3.doberman iyi bir köpek ancak çok zayıf.asilde bir köpek.doberman olabir.3.rotwıller gerçekten güçlü asil duruşu bile yetecek bir köpek.ne çok zayıf nede şişman bu nedenle doberman nıda eledim.danua boxer vs cinsi köpekleride fazla tanınmadıkları ve rott kadar beyenmediğim için eledim.rott gerçekten çok iyi bir bekçi ve koruma köpeyi herkese tavsiye ederim

  16. bence doğrudur rott adeleli aşırı güçlü bir köpek zinciri koparıp dogoyu öldürmesi inandırıcı geliyor bana birde makas ısırışı olayı var ve anında düşmanın nefesini keser, dogoda kuvvetli ama zincirini koparıcak kadar güçlü hayvan değil puma boğma olayını bende biliyorum ama rottun gücünün dengesi yok dogoyu devirmez diyen arkadaşlar rottu araştırsın çünkü rott acıya karşı duyarsız ve güçlü köpeklerdir

  17. arkadaslar koruma ve bekci kopekleri farklidir koruma icin su anda doberman diger sert baslar birkisiye karsi etkilidir dobermanin ozelligi 10 kisiyi yaklastirmaz . doberman bunun icin uretilmistir.ayrica atletik ozelligide inceliginden gelir bu yuzden askeriyede kulllanilir dunyada disleri en keskin ve askeri zigzag egitimi alabilen tek kopektir bu cok onemli eger 8_10 kisi arasinda diger o guvendiginiz sert baslilarla kalirsaniz dobermanin ne kadar onemli oldugunu diger kopekleri o hantal cusselerinin nasil ise yaramadigini goreceksiniz. is cussede degil hirs ve enerji boyle olmasa 2 pitbull bogayi inderemezdi ve kangalida yendigi cok goruldu en uzun dovusler dikkat edin doberman pitbull bir kac tane izledim. ve doberman pitbull sahiplerine soyluyorum bunlar egzersiz ihtiyaci olan kopeklerdir aksamlari bir tur attirmaniz yeterli aksi halde asabilik gorebilirsiniz.birde dikkat edin diger kopekler varken doberman ve pitbul uretilmis diger srt baslar ihtiyaclari karsilayamadigi icin (kopek dovusturmeyin)

Bir Cevap Yazın

