Bedava Köpek

“Bedava Köpek Verenler Bu Adreste

İnsanlar bir hevesle aldıkları köpeklerini çeşitli nedenlerden dolayı vermek zorunda kalabiliyorlar. Bedava köpek verenleri köpek severlerle buluşturan bir site.

Siteye gitmek için tıklayınız

bedava-kopek

4 responses to “Bedava Köpek

  1. öncelikle böyle bi site açtıginız için çok tşk ederim ben kköpekleri çok seviyorum onların resimlerini görünce çok seviniyorum ölürüm ben onlara çok tatlılar tekrar tekrar tşk ederim umarım daha iyi olur tüm gudik yavrularına bay öpüyorum onları onların hepsinin sevgiye ihtiyacı var

  2. Sa… Kocaelinde ücretsiz köpek verenler (izmitlee_1992)alabilirm…

  3. 200 ytl verebileceğim doberman yada rot yavru arıyorum

  4. bedava dogo argentino verecek arkadaş arıyorum cok iyi bakacagıma emin olun

Bir Cevap Yazın

