Alman Çoban Köpeği-Alman Kurdu Resimleri

En Güzel Alman Çoban Köpeği (Alman Kurdu-K9) Resimleri

Resimleri devamı için tıklayınız.

8 responses to “Alman Çoban Köpeği-Alman Kurdu Resimleri

  1. bu köpek manyak köpek alacaksanız bu köpeği alın

  2. ben alman çoban köpeklerini çok seviyorum ama ailemi ikna edemiyorum 11 yaşındayım ltf yardım edin

  3. yaa ben daha detaylı konuşmak istiyorum benı ekleyın oradan konuşalım

  4. istanbuldaki köpeyimi çççççççoooooookkkkkkkkkkkk seviyorum ooooo köpeyimde beni çoksevi yor benim köpeyim eyitilmişve çok salıklıdır cinsi lablodurve goldun karı şımı oooo benim köpeyimin aynısssıııı kolay kolay bulunamaz bbeenn köpeyimi çokseviyorum köpeyimin adı fırtına ama ben köpeyimden ayrıyım çünkü beneniştemin yanında kalı yorum köydddeee
    allahım sizleri köpeklerinizden ayırma sın işallah amin

  5. slm bi alman kurdu köpeğim vardı ama çalındı tekrar almayı düşünüyorum.bana fiyatlar konusunda geniş kapsamlı bi e-mail atarsanız yada tel.no gönderirseniz sevinirim.

  6. ben sedat alman kordu arıyorum satmak isteyen varsa bunu eklesin fiyat konusunda çekinmeyin yeterki hoş bir köpek olsun

  7. ben bir alman kurdu yavrusu arıyorum erkek olucak ama ucuz olmasıda önemli bnm için LÜTFENN!!

Bir Cevap Yazın

