Pitbull Video

Pitbull, kangal, doberman, rottweiler, bull terier ve diğer karakteristik köpeklerin hiçbiryerde bulamayacağınız VİDEOLARI,RESİMLERİ,BELGESELLERİ,FİLMLERİ…v.b BU ADRESTE…….

tıklayınız- Pitbull Video

http://pitbullvideo.bloggum.com

7 responses to “Pitbull Video

  1. cok guzel koppeklerınız var bayıldım sevdım acaıp hellal olsun

  2. köpekleri hiç düşünmeden kavga ettiriyorlaryazık günah

  3. mükemmel

  4. selam millet ben muşlu ömer köpekleriniz harika çok hoş umarım hep böyle devam eder
    sevgiler saygılar.

  5. pibul aynı mal g,bi kan gala baş edemesz bunu her ke biliyoo vee kan ga çı tyı bomuştur pitbulu bir döşlük eder ben ce ve her izledim vidyoda kan ga pitbulu yerden kalıdrmı demi?

  6. Öncelikle arkadaşlar Kapıştırdığnız hayvanlara bakın biris Kangal Özellkleri neler _? Çoban köpeği(ki cok güclüler bu konuda)
    Pitbull Özellkleri Neler _?(sadece ve sadece Dövüş amaçlı)
    yan bu iki cinsi karşı karşıya getiriyorsunuz Pitbull dedğinz Köpek taş çatlasın 45 kg.. En zayıf Kangal zaten 45 kg(has kangallar çin geçerlidir) yani normal boyuttaki bir kangal pitbulldan kg olarak ve cüsse olarak büyüktür kısa süreli dövüşlerde Kangal pitbulu harcar ama dövüş uzayıp Profesyonelliğe bindimi işler değişir bu sefer Kangal ağır ağır tıkanır fakat pitbull sırf bu iş için üretilmiş olduğundan yenme şansı daha fazladır(Dövüş Pitbullu kulak ve kuyruk kesimi olması koşuluyla ve en az 3 kere Ringe çıkması koşuluyla) yani bence bu köpekleri karşı karşıya getirmek bile saçma..

  7. Mertcan arkadaşa kesinlikle katılıyorum. Çok aydınlatıcı ve mantıklı bilgiler vermiş. Böyle insanlar hep yorum yapsa keşke.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s