Türkiye’nin Yeni Pitbull Sitesi “PitbullTurk.Com”

Yeni Bir Pitbull Sitesi Yayın Hayatına Girdi. Titizlikle verilen emekten ve harcanan zamanın sonunda yepyeni zıpkın gibi bir site oluştu. Bilgileneceğiniz Belgeseller, Zevkle Seyredeceğiniz Videolar, Daha Önce Görmediğiniz Yeni Resimler, Bilgiler ve Pitbull Hayranı Bir Ekibin Sizler İçin Hazırladığı Yenilikler Bu Adreste…    http://www.pitbullturk.com

PitbullTurk.Com

PitbullTurk.Com

14 responses to “Türkiye’nin Yeni Pitbull Sitesi “PitbullTurk.Com”

  1. dindar gölçek

    slm ban yavru anne babası amerıkan pitbulu olmus bır guzel erkek yavru lazım am ben ögrencım uygun bır fıyata almak ıstıyom ılgılılere duyrulur yardımcı olanada olmuyanada tsskurler

  2. Sayın Dindar Gölçek aşağıda linkini verdiğim siteye ilan verirsen istediğin köpeğe kısa sürede ulaşabilirsin.

    http://kopeksatisi.blogcu.com/

  3. köpekler kaç qpara ama yoveulaeını isti yorum
    sizin yerini nerde

  4. sey beyler bayanlar bakınbırsey dıkkatımı cektı? bakın orada pıt yavruları obur yanda ıse pıtbul anlerı onları cıkarmaya göt ıster kocummmmmmmmmmmm

  5. arkadaşlar parayla almak zorunda deilsiniz barınaklarda birçok pitbull vr size tavsiyem daha çok bilgi için canan_damar_12@ yinede çok tatlılar ya kötü pitbull yoktur kötü pitbull sahibi vrdır …

  6. merhaba arkdaslar
    ben tekırdag corludanım
    renklı gozlu sıbırya kurdu yada pıtbull yavrusu alıcam.ogrenvcyım uygun fıyata vercek olan varsa benı arasın 544 615 27 63

  7. slm ben uğur istanbul kadıköyde oturmaktayım 1buçuk yasındakı pitbul staffordshire eşleştirmek için dişi arıyorum ilgilenenlere duyrulur msnden ulaşa bilirsinis

  8. bitanecik_bozo@hot tel 0531 492 44 92

  9. arkadaşlar 9 aylık safkan pitbul elime geçti ama köpek çok sakin ve uysal ve böyle olması benm hoşuma gitmiyo nasıl saldırganlaşmasını sağlıycam bekci köpeği yapmak istiyorum yani koruyucu köpek yorum yaparsanız sevinirim.

  10. bunlar çok tatlı
    ve çok çikinler

  11. benim 2 aylık pitbullum varda ona nasıl kas yaptırabilirim bilen varmı???????????????

  12. benim 1.5 yasında beyaz pitbull var almak isteyenlere duyryulur

  13. arkadaşlar benim beyaz pitbulum var ama kuyruğu var kuyru olurmu pitbulun ? sordum sadece (barınaktan)

Bir Cevap Yazın

